Η μουσική θεοποίηση του ερωτισμού!..

Κωδικός Πόρου: 00285-112742-109
Συγγραφέας ή Δημιουργός: Σακκέτος Άγγελος
Ημερομηνία Δημιουργίας: 05/04/11 16:48
Εκδότης: Ελληνική λέσχη βιβλίου
Η γλώσσα του περιεχομένου: Ελληνικά
Σχέση: Δεν έχει δηλωθεί σχέση για το συγκεκριμένο τεκμήριο
Λέξεις κλειδιά: Ελληνική Μουσική, 00285-112742-109




Περιγραφή:

 

Η ταπεινή μας άποψη για το νέο φαινόμενο να προβάλλεται όχι η μουσική, που ψυχαγωγεί και ενισχύει ηθικά όλους τους ανθρώπους, αλλά ο σεξισμός, από πράγματι πανέμορφες Ελληνίδες καλλιτέχνιδες οι οποίες είναι πολύ ειλικρινείς απέναντι στο κοινό και πολλές εξ αυτών λένε πως κάνουν αυτό που επιβάλλει το επάγγελμά τους.

ΕΝΑ πρωϊνό είπα να καθίσω και να δω τηλεόραση («διάολος δουλειά δεν είχε…»). Ανοίγω, που λέτε το χαζοκούτι και παρακολουθώ την εκπομπή της γνωστής τηλεπαρουσιάστριας, Αλεξάνδρας Πασχαλίδου: «Όλα Καλά», δεδομένου ότι η εκ Σουηδίας προερχόμενη Ελληνίδα τηλεπαρουσιάστρια συγκινεί για την εμφανή προσπάθειά της να ομιλεί ορθά την ελληνική γλώσσα, παρά τα γλωσσικά ατοπήματά της. Εκεί, λοιπόν, που είχα … «εκστασιασθεί» απ’ τα ναζιάρικα και πανέμορφα χαμόγελά της, νάσου και μας εμφανίζεται μία καλλιτέχνιδα τυλιγμένη σε ένα χαλί, η οποία, ως νέα Αφροδίτη, ανεδύθη εκ του μεθυστικού αρώματος της εκπομπής και άρχισε να μας τραγουδάει: «Το νινί σέρνει καράβι»!.. Το όνομα της πανέμορφης αοιδού με τα καλλίγραμμα πόδια και την σέξι εμφάνιση: Βέρα Λάμπρου!
Θα περιμένατε, ίσως, να σύρω τα εξ αμάξης στην συμπαθέστατη καλλιτέχνιδα, που δέχθηκε κατά καιρούς τις επιθέσεις πολλών ανταγωνιστών και ανταγωνιστριών της, χωρίς να μπορεί να αντεπιτεθεί για να προασπίσει όσο ηδύνατο την δική της επιλογή ή την προσωπικότητά της. Λάθος! Λάθος μέγα! Και τούτο διότι δεν μου φταίει σε τίποτε μια κοπελίτσα που ονειρεύεται να σταδιοδρομήσει καλλιτεχνικά και το οργανωμένο σύστημα (το γνωστό σε όλους μας «Star System») την προωθεί καταλλήλως, αφού στοχεύει στο υπογάστριο σύστημα των ανθρώπων με όλα τα ευαίσθητα συνακόλουθά του.
Ερώτημα: Ποιος φταίει για όλα αυτά, που βλέπουμε;

Η διάσημη Ελληνίδα τραγουδίστρια, Έλενα Παπαρίζου, σε μία σέξι εμφάνισή της.

ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!

Δυστυχώς στην λεγόμενη «πουριτανή κοινωνία μας», που όλοι ελέγχουμε τους άλλους, εκτός από τους εαυτούς μας, δεν συνειδητοποιούμε το γεγονός ότι «δεν μας αφήνει το δένδρο να δούμε το δάσος». Και τούτο, διότι η πρώτη μας σκέψη είναι να λιθοβολήσουμε την όποια σέξι καλλιτέχνιδα, χωρίς να σκεφθούμε ότι ο ίδιος ο Χριστός, μόλις οι γραμματείς και οι Φαρισαίοι του πήγαν την μοιχαλίδα και ετοιμάζονταν να την λιθοβολήσουν, ο Ιησούς απήντησε με την γνωστή φράση: «Ο αναμάρτητος υμών πρώτος βαλέτω λίθον επ’ αυτή» (Ιω. 8, 7).
Ίσως πολλοί από τους αναγνώστες μου να μη γνωρίζουν ότι ο γράφων ξεκίνησε την δημοσιογραφική του πορεία από το καλλιτεχνικό ρεπορτάζ και πολλά πράγματα τα γνωρίζει πολύ καλά, αφού όχι μόνον έχει πάρει πάνω από 200 καλλιτεχνικές συνεντεύξεις, αλλά έχει γράψει και το δίτομο έργον: «Φάκελος: Ελληνικό Θέατρο», ενώ πολλά θεατρικά σενάριά του έχουν γυρισθεί σε ταινίες από πολλούς και καταξιωμένους Έλληνες καλλιτέχνες, όπως τον Γιάννη Γκιωνάκη, τον Σωτήρη Τζεβελέκο, την Σοφία Αλιμπέρτη, την Βάνα Μπάρμπα, τον Σπύρο Μισθό και άλλους. Κατά συνέπειαν, ομιλεί εκ πείρας και ουχί ως μια προσπάθεια κριτικής τοποθετήσεως απέναντι των συνανθρώπων του.
Φταίμε όλοι μας, λοιπόν! Και φταίμε όλοι μας διότι όλοι οι Έλληνες, αντί να δείξουμε πόσο σοβόμαστε τις εθνικο-θρησκευτικές μας παραδόσεις, «πέσαμε με τα μούτρα», που λέει ο λαός μας, στα κανάλια εκείνα που έδειχναν (και τι δεν έδειχναν!) το λιγότερο ημίγυμνες χορεύτριες, οι οποίες λίκνιζαν το κορμί τους πάνω στα αδηφάγα βλέμματα των παρισταμένων, που η κάμερα κατέγραφε για τους τηλεθεατές με προκλητικό τρόπο τον λεγόμενο (κατ’ ευφημισμόν) «αισθησιακό χορό»!
Φθάσαμε σε τέτοιο σημείο, που ακόμη και καταξιωμένοι και σοβαροί τηλεπαρουσιαστές να χορεύουν με περισσή ηδυπάθεια όλα τα λεγόμενα γυφτο-τουρκο-αραβικά τσιφτετέλια, επιβραβεύοντας την γνωστή φράση (θαρρώ του Διονύση Σαββόπουλου - και ας μου επιτραπεί να την διαμνημονεύσω), που είπε το τολμηρό εκείνο: «Κωλο-Έλληνες»!..

Η εντυπωσιακή Έλλη Κοκκίνου σε μια φωτογραφία, που «μιλάει» από μόνη της!..

ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ!..

Με όλα αυτά τα μελαγχολικά που είπαμε, εκ των πραγμάτων ο νους μας ανατρέχει στο παρελθόν, εκεί που οι πρόγονοί μας είχαν θεοποιήσει την μουσική, αλλά στηλίτευαν τους μουσικούς, μιας και οι οργανοπαίκτες προσπαθούσαν να εξομοιώσουν την τεχνητή μουσική φωνή των οργάνων με την θεία και φυσική φωνή του ανθρώπου! Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ακόμη και σήμερα η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν επιτρέπει την χρήση μουσικών οργάνων στους ιερούς ναούς διότι εις ουδεμίαν περίπτωσιν δύναται το όποιο μουσικό όργανο να αντικαταστήσει την θεία και ανθρώπινη φωνή που υμνεί τον Θεό!.. Κι αυτό – κατά κάποιον τρόπον- είναι αληθές, διότι ποιο μουσικό όργανο, για παράδειγμα, είναι εις θέσιν να αντικαταστήσει την θεϊκή φωνή της Μαρίας Κάλας και τόσων άλλων μεγάλων αοιδών, που διέθεταν πολύ καλύτερες φωνητικές χορδές, απ’ τις χορδές των μουσικών οργάνων!..
Όταν έγραφα το βιβλίο: «Οι Ελληνίδες της Αρχαιότητος», μου έκανε εξαιρετική εντύπωση το γεγονός ότι οι αρχαίοι Έλληνες θεοποιούσαν την Μουσική δια του Μουσηγέτου Απόλλωνος, των Μουσών, αλλά και δια των διδασκάλων της μουσικής, όπως ο Ορφέας ή ο Πυθαγόρας κλπ.. Υπήρχε, όμως, μία ουσιαστική διαφορά: Τιμούσαν δεόντως και επαρκώς τους μεγάλους μύστες και διδασκάλους της μουσικής, όχι όμως τους απλούς οργανοπαίκτες, τους οποίους πολλάκις περιθωριοποιούσαν. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ακόμη και επί των ημερών μας, στις επαρχίες οι λεγόμενες «ζυγιές» (ομάδες οργανοπαικτών, συνήθως τσιγγάνων) έπαιζαν στα πανηγύρια όλη μέρα και με το πέρας των εκδηλώσεων, οι χωρικοί τούς έβαζαν να φάνε μοναχούς και περιθωριοποιημένους. Η φράση «σαν τους γύφτους στα πανηγύρια» ακούγεται ακόμη και σήμερα, όπως και η παροιμία: «εκεί που κρεμούσαν οι κλέφτες τα άρματα, τώρα κρεμούν οι γύφτοι τα όργανά τους», που λέγεται για όλους εκείνους τους ανθρώπους, οι οποίοι επιχειρούν να υποτιμήσουν σοβαρές ενέργειες συνανθρώπων μας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο γράφων επιχειρεί να υποτιμήσει την συμπαθέστατη τάξη των τσιγγάνων ή των γύφτων, που μας χάρισαν έναν Μανώλη Αγγελόπουλο, έναν Κώστα Χατζή, έναν Μάκη Χριστοδουλόπουλο και τόσους άλλους μεγάλους καλλιτέχνες.
Οι αρχαίοι μας πρόγονοι, που όπως είπαμε θεοποιούσαν την μουσική, αλλά δεν έτρεφαν και τόση μεγάλη εκτίμηση στους οργανοπαίκτες, πέραν των σοφών διδασκάλων της μουσικής, πιστεύω (χωρίς αυτό να είναι θέσφατο και αδιαμφισβήτητο), ότι το έκαναν διότι ορισμένα μουσικά όργανα, ακόμη και σήμερα, όταν τα παρατηρεί κανείς, θυμίζουν, στο σχήμα τους, γεννητικά όργανα ανθρώπων, μεμονωμένα ή σε συμπλέγματα αυτών, μετά των πέριξ αυτών χώρων (λεκάνη ή σπονδυλική στήλη), κάτι που ήταν εύλογο να προκαλεί τα σκωπτικά και ειρωνικά πειράγματα των ανθρώπων.
Παρακαλώ μη παρεξηγήσετε τα παρακάτω ρεαλιστικά λόγια, αλλά ακόμη και σήμερα, όταν κάποιος θελήσει να σατιρίσει έναν μαλθακό άνδρα λέγει με υπονοούμενα ότι: «αυτός παίζει με το όργανό του» (δεν λέει με το ανδρικό του μόριο), ενώ όταν θέλει να τον ειρωνευτεί περισσότερο, λέγει, ότι : «αυτός παίζει το όργανό του και με τα δυό του χέρια», παραπέμποντάς μας στα μουσικά όργανα, που οι οργανοπαίκτες παίζουν και με τα δύο χέρια (κιθάρα, μπουζούκι, σαντούρι, φλάουτο, φλογέρα, κλαρίνο κλπ),.
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι και η ετυμολογία πολλών λέξεων σεξιστικού περιεχομένου, έχει σχεδόν την ίδια ρίζα με αυτή διαφόρων μουσικών οργάνων (όργιο, οργιάζω, όργανο, οργανοπαίκτης / πίπα, πίπιζα/ τρόμπα, τρομπέτα/ όρχεις, ορχήστρα, ορχηστρίδες, ορχούμενες παρθένες κλπ).
Σ’ έναν ερυθρόμορφο κρατήρα, γύρω στο 470 π.Χ., που βρίσκεται στην Βοστόνη (Museum of Fine Arts) υπάρχει μία εικόνα που δείχνει ένα όμορφο παλικάρι, τον γνωστό μας Δάφνη, που ήταν πολύ καλός τραγουδιστής. Γι' αυτό και ο Πάνας που τον έβλεπε να τριγυρνάει κάθε μέρα με τα κοπάδια του στα βουνά και στα λαγκάδια, τον ερωτεύθηκε και στη εικόνα δείχνει τον θεό να τον κυνηγάει για να φτάσει το βοσκόπουλο. Το βοσκόπουλο τρέχει αλαφιασμένο να ξεφύγει, έτσι καθώς βλέπει τον Πάνα ξαφνικά να ξεπροβάλλει από τους βράχους και να έρχεται κατά πάνω του. Πίσω τους (τι περίεργο!), υψώνεται η στήλη του Πριάπου, που όλοι γνωρίζουν ποία η σχέσις του Πριάπου και της αφροδισιακής παθήσεως του πριαπισμού.
Το ευτύχημα είναι ότι σήμερον όλοι σχεδόν οι οργανοπαίκτες, τιμούν εις το ακέραιο την δουλειά τους, όπως για παράδειγμα ο Χρήστος Νικολόπουλος, ο Θανάσης Πολυκανδριώτης, ο Βασίλης Σαλέας, ο Λευτέρης Ζέρβας, αλλά και φιλόδοξοι νέοι, όπως για παράδειγμα ο Παναγιώτης Βλαχάκης και τόσοι άλλοι καταξιωμένοι μουσικοί.

Η Καλομοίρα σε μια σέξι εμφάνισή της, καθώς τραγουδάει για τη Γιουροβίζιον.

ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΑ, ΒΡΕ!…

Ιδού, λοιπόν, πώς εξηγείται το γεγονός ότι οι σημερινοί Νεοέλληνες, μη δυνάμενοι να αντέξουν κάτω από το βάρος της μεγάλης αρχαιοελληνικής κληρονομιάς, το έριξαν στα τουρκο-τσιφτετέλια και τους αμανέδες (υπάρχουν ειδικές εκπομπές που δείχνουν αραβικά σεράγια με αισθησιακούς «χορούς της κοιλιάς» που διαρκούν ολόκληρες ώρες!), ενώ οι πάντες υποκλίνονται κάτω από τους ήχους του τραγουδιού της πανέμορφης Βέρας Λάμπρου, που λικνίζεται αισθησιακά τραγουδώντας το νέον εθνικόν ασμάτιον: «Το νινί σέρνει καράβι!…», για να μας παραπέμψει στην γνωστή σκωπτική παροιμία του λαού μας.
Εάν τώρα ορισμένοι επιμένουν να διαβάζουν άλλα κείμενα, όπως για παράδειγμα, την ποίηση του Ανδρέα Κάλβου που οι «Αθάνατοι βροντάουσιν επί τας κεφαλάς των αχαρίστων», «αι Παρνάσσιαι κόραι [οι μούσες] χορεύουν»,ή θέλουνε να ακούνε να σημαίνουν «τα θεία της Αρτέμιδος αργυρά τόξα» και να βλέπουν στον ουρανό «τας τρίχας πλύνουσι των φοιβηίων»[των αλόγων του Φοίβου], «αι Ώραι» ή πώς «οι φοίνικες ξηραίνονται της Ειλειθυΐας»και πώς η «Τρίμορφος Εκάτη θεωρεί τα πλοία εις του Αιγαίου τους κόλπους λάμνοντα»,είναι βαθιά νυχτωμένοι!.. Πολύ βαθιά νυχτωμένοι!..