Είναι μύστιδες σήμερα οι Ελληνίδες;

Κωδικός Πόρου: 00285-112455-509
Συγγραφέας ή Δημιουργός: Σακκέτος Άγγελος
Ημερομηνία Δημιουργίας: 11/06/11 21:51
Εκδότης: Ελληνική λέσχη βιβλίου
Η γλώσσα του περιεχομένου: Ελληνικά
Σχέση: Δεν έχει δηλωθεί σχέση για το συγκεκριμένο τεκμήριο
Λέξεις κλειδιά: Ελληνίδα Γυναίκα, 00285-112455-509




Περιγραφή:

Είναι μύστιδες σήμερα οι Ελληνίδες;

Μπορεί ο μυστικισμός να μη συναρπάζει πλέον τις σημερινές Ελληνίδες, όπως ίσως γινόταν στην αρχαιότητα, ωστόσο η αγάπη τους σε κάθε νέο στοιχείο που ενισχύει την ομορφιά ή την προσωπικότητά τους αποτελεί γι’ αυτές ένα νέο πετράδι γνώσης στην άνυδρη πνευματικά εποχή μας!

Το να τηρεί κανείς μία μυστικότητα, μια τάση προς το μυστηριώδες ή μία φιλοσοφική και θρησκευτική θεωρία κατά την οποία ο άνθρωπος νομίζει ότι φθάνει σε τελειότητα, αυτό δηλαδή που αισθάνεται ότι αγγίζει την έκσταση και η οποία παρέχει την επικοινωνία με το Θεό, λέγεται μυστικισμός.

Πιο αναλυτικά, θα λέγαμε, ότι μυστικισμός, είναι κάθε φιλοσοφική ή θρησκευτική τάση που επιδιώκει την προσέγγιση του θείου, ή του υπερφυσικού γενικότερα, όχι μέσω της λογικής και των αισθήσεων, αλλά μέσω της ενόρασης, ή, εν πάση περιπτώσει, μέσω ενός υπερλογικού και υπερβατικού δρόμου.
Σίγουρα η λέξη προέρχεται από το «μύστης». Στην αρχαιότητα μύστης ήταν εκείνος που αναζητούσε το θεό, όχι μέσα στους κοινούς τύπους δημόσιας λατρείας, αλλά με άλλους τρόπους, που προϋπέθεταν τη μύηση, τη χειραγώγηση, δηλαδή τη γνωριμία του πιστού με τη θεότητα μέσω κάποιου άλλου ήδη μυημένου.
Ευνόητο είναι ότι όλες οι θρησκείες, περισσότερο ή λιγότερο, είναι από ορισμό μυστικιστικές. Ο φιλοσοφικός μυστικισμός περιλαμβάνει ένα μεγάλο μέρος της ιδεαλιστικής φιλοσοφίας και αποτελεί μια πιο εξελιγμένη μορφή μυστικισμού από εκείνη του θρησκευτικού. Στην ελληνική αρχαιότητα, οι κατεξοχήν εκφραστές του μυστικισμού στη φιλοσοφία θεωρούνται οι νεοπλατωνικοί, αν και πριν από αυτούς υπήρξαν και αλλά μυστικιστικά φιλοσοφικά ρεύματα (π.χ. οι πυθαγόρειοι). Στα νεότερα χρόνια οι εκφραστές του μυστικισμού στη φιλοσοφία υπήρξαν αρκετοί. Ως κυριότερο εκπρόσωπο του 20ού αιώνα αναφέρουμε τον Ανρί Λουί Μπερξόν, αλλά και άλλους.

Οι Ελληνίδες είναι μύστιδες της γνώσης και της ομορφιάς!

Με την ευρύτερη του όρου έννοια, θα λέγαμε ότι οι σύγχρονες Ελληνίδες δεν είναι μύστιδες και δεν ασχολούνται με τον λεγόμενο αποκρυφισμό κλπ, πέραν ορισμένων ελάχιστων εξαιρέσεων.
Οι σημερινές Ελληνίδες είναι μύστιδες ως προς το αντικείμενο της ασχολίας των. Κάτι το οποίο γνωρίζουν πολύ καλά. Είναι πραγματικές «ιερειες της γνώσης».
Δεν θα μιλήσουμε για τον χώρο της γνωστής Επιστήμης, τον χώρο της φιλοσοφίας, της παιδαγωγικής επιστήμης, της θεολογίας κλπ., όπου πολλές Ελληνίδες διαπρέπουν και μεγαλουργούν σε κάθε τομέα!
Θα μιλήσουμε για έναν άλλο χώρο, της αισθητικής (1), που η Επιστήμη να μην έχει επισημοποιήσει ιδιαίτερα, αλλά η επιστημονικότητα της ασχολίας των Ελληνίδων γυναικών «δρέπει πολλές δάφνες»!
Δείτε, για παράδειγμα, τι γνώσεις διαθέτουν διαθέτουν όλες σχεδόν οι Ελληνίδες (κι όχι μόνο!) όταν ασχολούνται με την ομορφιά τους. Εδώ υπάρχει ένας άλλος αθέατος κόσμος!
Θα λέγαμε απερίφραστα ότι εδώ δεν υπάρχει μια άγνωστη, αλλά μια πολύ μεγάλη επιστήμη, αφού η γνώση των γυναικών αυτών έχει να κάνει ακόμη και με την πιο μικρή λεπτομέρεια του αντικειμένου με το οποίο ασχολούνται!
Και δεν μιλάμε για την καθημερινή φροντίδα των γυναικών, όπου κανείς μπορεί να γράψει ολόκληρα κεφάλαια (σπίτι, εργασία, υπηρεσίες κλπ)!
Όποιος τύχει να παρακολουθήσει διάφορα καλλιστεία, πασαρέλες και ό,τι άλλο έχει σχέση με το χώρο αυτό και παρατηρήσει με λεπτομέρεια τα πρόσωπα ή τα σώματα αυτών των γυναικών, δεν θα μείνει απλά έκθαμβος. Θα εκπλαγεί!

Μάτια απίστευτα, ακόμη και βλεφαρίδες, δίνουν μια άλλη διάσταση στη γυναικεία γοητεία, ενώ η κόμμωσή τους πολλές φορές ξεπερνάει τα όρια κι αυτής ακόμη της φαντασίας! (2)

Κοντολογίς: Σήμερα οι Ελληνίδες δεν ασχολούνται με μυστικισμούς, αποκρυφισμούς και άλλα ηχηρά παρόμοια. Ασχολούνται όμως πέραν των άλλων με την ομορφιά τους που αποτελεί ένα από τα ωραιότερα δώρα που χάρισε ο Θεός στον άνθρωπο!

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

1) αισθητικός
-ή, -ό (Α αἰσθητικός, -ή, -όν)· 1. αυτός που ανήκει ή αναφέρεται στα αισθητήρια και στις αισθήσεις ή στην αντίληψη διά μέσου τών αισθήσεων· 2. αυτός που μπορεί να αισθάνεται, ο δεκτικός σε ερεθίσματα τού έξω κόσμου ή τού ίδιου τού σώματός του· || (νεοελλ.) 1. αυτός που αναφέρεται στην επιστήμη τής αισθητικής*· 2. αυτός που ανταποκρίνεται στις αντιλήψεις περί αισθητικής, καλαίσθητος, ωραίος· 3. (το αρσ. και το θηλ. ως ουσιαστικό) αυτός που ασχολείται με την επιστήμη τής αισθητικής· αυτός που ασχολείται με την περιποίηση τού προσώπου και τού σώματος· 4. (το θηλ. ως ουσ.) η Αισθητική*· η επιστήμη που εξετάζει το καλό (το ωραίο) κυρίως στην τέχνη· η τέχνη που φροντίζει την ομορφιά τού προσώπου και τού σώματος βοηθώντας τη διατήρησή της· || (αρχ.) 1. αυτός που έχει γρήγορη αντίληψη, νοήμων, οξύνους· 2. δριμύς, δυνατός· 3. (για πράγματα) αντιληπτός, φανερός, ευνόητος· 4. (φρ.) «αἰσθητικὴ ἀναθυμίασις», (για τους Στωικούς) η ψυχή· (επιρρ.) «αἰσθητικῶς ἔχω», έχω γρήγορη, άμεση αντίληψη.
[ΕΤΥΜΟΛ. Η λ. παράγεται κανονικά από το επίθ. αἰσθητός, χωρίς να αποκλείεται και η απευθείας παραγωγή τής λ. από το ουσ. αἴσθησις.
ΠΑΡ. (νεοελλ.) αισθητική, αισθητικότητα]. (Πάπυρος, Μέγα Λεξικό της Ελληνικής Γλώσσας)

2) http://el.hairdresser-models.eu