Ο σταυρός που φοράμε είναι μόνο για … σέξι καλλιτέχνιδες;

Κωδικός Πόρου: 00285-112195-215
Συγγραφέας ή Δημιουργός: Σακκέτος Άγγελος
Ημερομηνία Δημιουργίας: 23/04/11 18:46
Εκδότης: Ελληνική λέσχη βιβλίου
Η γλώσσα του περιεχομένου: Ελληνικά
Σχέση: Δεν έχει δηλωθεί σχέση για το συγκεκριμένο τεκμήριο
Λέξεις κλειδιά: Διάφορα Άρθρα, 00285-112195-215




Περιγραφή:

Διαβάστε πώς και γιατί τελευταία, όλο και περισσότερες σέξι Ελληνίδες καλλιτέχνιδες φορούν το σταυρουδάκι τους σε πολύ … τολμηρά «ντεκολτέ»! Ένα φαινόμενο που όλο και πολλαπλασιάζεται μέσα στους τηλεοπτικούς ή καλλιτεχνικούς κύκλους – και όχι μόνο!.. Τι να σημαίνει – άραγε- αυτό; Και ποιο μήνυμα περνάει στον κόσμο η Μαντόνα η οποία έκανε πολλές εμφανίσεις πάνω σε μεγάλους (και φλεγόμενους) σταυρούς;



Η αναντίρρητα πάντα όμορφη και εντυπωσιακή τηλεπαρουσιάστρια, Ελένη Μενεγάκη, φορώντας το σταυρουδάκι της!

Είναι γεγονός ότι το σταυρουδάκι το φοράνε όλες σχεδόν οι Ελληνίδες από τα παμπάλαια χρόνια μέχρι σήμερα. Άλλες χρυσό, άλλες αργυρό ή άλλες με διάφορα αστραφτερά πετράδια, όπως είναι και η ομορφιά της Ελένης Μενεγάκη, όπου οι κάμερες «ζουμάρουνν» συνεχώς πάνω στον σταυρό, που έχει κρεμασμένο η γνωστή τηλεπαρουσιάστρια, στο τολμηρό ντεκολτέ της.
Αυτό, λοιπόν, το θέμα έχει γίνει πλέον μόδα και ο μιμητισμός έκανε πολλές καλλιτέχνιδες να «λανσάρουν» αυτό το είδος και να προσπαθούν να κάνουν το σταυρουδάκι που φορούν ένα φορητό … σέξι σύμβολο!
Είναι απορίας άξιον πώς οι σημερινές Ελληνίδες καλλιτέχνιδες, ενώ σε θέματα θρησκευτικού λόγου σχεδόν αδιαφορούν, εντούτοις, προβάλλουν τον σταυρό με πείσμα και ισχυρή θέληση, αλλά σε … λάθος σημείο!
Τελευταία μάλιστα το φαινόμενο αυτό τείνει να λάβει εκρηκτικές διαστάσεις όχι μόνο μέσα στα διάφορα «στούντιο», αλλά και στ απάσης φύσεως «πλατό» ή ακόμη και στο θεατρικό σανίδι!
Τραγουδίστριες, ηθοποιοί, τηλεπαρουσιάστριες, μοντέλα, και πολλές άλλες Ελληνίδες, που σχετίζονται με τον χώρο του θεάματος-ακροάματος, φορούν κι από ένα σταυρουδάκι μέσα σ’ ένα πολύ τολμηρό ντεκολτέ, λες και κάτι τους πιάνει και δεν θέλουν να το αποχωριστούν ακόμη και όταν οι επαγγελματικές τους ανάγκες τις αναγκάζουν να κάνουν σέξι εμφανίσεις!
Ένα τόσο δα μικρό σύμβολο, όπως είναι το σταυρουδάκι, φαίνεται ότι τελικά είναι τόσο ισχυρό όσο ένας ακλόνητος βράχος, αφού το πείσμα αυτών των Ελληνίδων ξεπερνά κι αυτά ακόμη τα όρια της αντοχής ή της όποιας δοκιμασίας τους!

Πρώτη διδάξασα η … Μαντόνα!

Πριν πολλά χρόνια, όταν ξεκίνησε η θρυλική Μαντόνα την καριέρα της, φορούσε ένα μεγάλο σταυρό και μ’ αυτόν έκανε ακόμη και ημίγυμνες εμφανίσεις! Ήταν τόσο προκλητική η στάση αυτή που όσοι την έβλεπαν ήσαν σίγουροι ότι αυτό το κορίτσι «θα πάει μπροστά» διότι (δασκαλεμένη ούσα) ήξερε πώς έπρεπε να προκαλεί, για να στρέψει την προσοχή του κόσμου επάνω της, πράγμα που τελικά κατάφερε, με ένα τόσο ευαίσθητο στοιχείο, που είναι το σύμβολο του χριστιανισμού, όπως ο σταυρός!

Ακολούθησαν πολλές άλλες καλλιτέχνιδες εκ των οποίων πολλές προχώρησαν περισσότερο. Άλλες φωτογραφίζονταν να «σταυρώνονται» πάνω σε μεγάλους ξύλινους σταυρούς (η Μαντόνα χρησιμοποιούσε και φλεγόμενους σταυρούς!), άλλες να κάνουν γυμνές φωτογραφίσεις έξω από εκκλησίες, άλλες να κάνουν … εξομολόγηση και μέσα σ’ αυτές, ενώ πολλές καλλιτέχνιδες δεν διστάζουν να κάνουν και πιο σκληρά πράγματα για να προκαλέσουν. Και το περίεργο; Οι περισσότερες από αυτές είναι σήμερα διάσημες ή κατέχουν πολύ σημαντικές και υψηλές θέσεις ακόμη και μέσα στα Κοινοβούλια! Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι μέσα στο Ελληνικό Κοινοβούλιο υπάρχει Ελληνίδα, η οποία, ως ηθοποιός, είχε κάνει παρόμοια φωτογράφηση! 

Η πανέμορφη ηθοποιός, Γιούλη Μπάρκα, φορώντας τον υπερμεγέθη σταυρό στο λαιμό της σχεδόν σε κάθε καλλιτεχνική εμφάνισή της (αριστερά)!. . Το ίδιο και στη γνωστή τηλεοπτική εκπομπή, που έκανε, με τον Νίκο Μαστοράκη, για να παρουσιάσει το πρώτο χιουμοριστικό "σέξι δελτίο καιρού". Τον σταυρό, όπως έλεγε, δεν τον αποχωριζόταν ποτέ!..

Και η Γιούλη Μπάρκα

Θυμηθείτε -αν θέλετε - την πανέμορφη Ελληνίδα ηθοποιό, Γιούλη Μπάρκα, σε κείνη την πασίγνωστη τηλεοπτική εμφάνισή της με τον Νίκο Μαστοράκη, ο οποίος την έκανε να παρουσιάσει το πρώτο χιουμοριστικό "σέξι δελτίο καιρού" κι αυτή προθυμοποιήθηκε να το πράξει, αλλά μη αποχωριζόμένη από πάνω της τον υπερμεγέθη σταυρό, που κρεμούσε στο λαιμό της!
Να μη λησμονήσουμε να πούμε, ότι η συμπαθέστατη αυτή καλλιτέχνιδα, παρά τη δοκιμασία της, δεν αποχωρίστηκε ποτέ αυτό το θρησκευτικό σύμβολο και οσάκις έκανε καλλιτεχνικές εμφανίσεις έβγαινε στην πίστα ή το θεατρικό σανίδι ή το τηλεοπτικό στούντιο φορώντας πάντοτε αυτόν τον αργυρό υπερμεγέθη σταυρό και δήλωνε ότι αυτόν τον σταυρό δεν πρόκειται να τον αποχωριστεί ποτέ, ακόμη κι αν τον καιρό εκείνο είχε γίνει στόχος ορισμένων επικριτικών σχολίων!
Της ευχόμαστε ειλικρινά να είναι σιδερένια και να βρει τη δύναμη να ασχοληθεί με ό,τι αγάπησε και αγαπάει, διότι εμείς είμαστε οι τελευταίοι, που μπορούμε να ασκήσουμε κριτική στο έργο των άλλων.

Η πανέμορφη Ελεονώρα Μελέτη με το σταυρουδάκι στο λαιμό της.

Άλλοι λένε, ότι όλα αυτά είναι … «δαιμονοδουλειές»!

Δεν είμαι ειδικός για να πάρω θέση, αν αυτά τα πράγματα δηλαδή είναι προεόρτια διαφόρων παιχνιδιών … τού «εξαποδώ» ή του … «διαβόλου». Το σίγουρο είναι ότι οι Ελληνίδες αυτές, μας μεταφέρουν μία άλλη εικόνα του μέλλοντος, όπου, ενδεχομένως, το σεξ θα είναι καθοριστικός παράγοντας της καθημερινής ζωής των ανθρώπων και θα συμβαδίζει με τα όποια θρησκευτική πίστη των ανθρώπων, ακόμη και μέσα στον εργασιακό τους χώρο!
Πολλές καλλιτέχνιδες ή καλλιτέχνες (το έχω ξαναπεί και το έχω γράψει στα βιβλία μου), από μια ανεξήγητη καλλιτεχνική διαίσθηση, κάνουν πράγματα, που οι κοινοί άνθρωποι τα βρίσκουν μπροστά τους μετά από δέκα ή είκοσι χρόνια! Θυμηθείτε τα σκουλαρίκια των ανδρών πώς ξεκίνησαν ή τα τατουάζ στο σώμα πολλών Ελληνίδων καλλιτέχνιδων ή καλλιτεχνών!
Αυτά, προφανώς, τα έβλεπε ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος, Χριστόδουλος, και δεν είναι τυχαίο το γεγονός, ότι από τότε προσκαλούσε όλα αυτά τα παιδιά να πάνε στην Εκκλησία «και με τα σκουλαρίκια τους και με τα μίνι τους», διαβλέποντας ασφαλώς ότι η μόδα θα παρασύρει τα παιδιά και θα τα αποχωριστεί τελικά η Εκκλησία!
Αν είχε δίκιο ή άδικο, μόνο το μέλλον θα το δείξει!...