Υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι εκτός των Πρωτοπλάστων έξω απ’ τον Παράδεισο;

Κωδικός Πόρου: 00285-111311-470
Συγγραφέας ή Δημιουργός: Σακκέτος Άγγελος
Ημερομηνία Δημιουργίας: 05/06/11 15:18
Εκδότης: Ελληνική λέσχη βιβλίου
Η γλώσσα του περιεχομένου: Ελληνικά
Σχέση: Δεν έχει δηλωθεί σχέση για το συγκεκριμένο τεκμήριο
Λέξεις κλειδιά: Απαντήσεις σε Ερωτήσεις, 00285-111311-470




Περιγραφή:

Υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι εκτός των Πρωτοπλάστων έξω απ’ τον Παράδεισο;

Απάντηση σε ερώτημα φίλης της Ιστοσελίδας μας αν υπήρχαν άνθρωποι εκτός Εδέμ, όπου αποδεικνύεται ότι όχι απλώς υπήρχαν άνθρωποι έξω από τον Παράδεισο, αλλά έκτιζαν κιόλας ολόκληρες πόλεις! Διαβάστε πώς η ίδια η Αγία Γραφή -και μάλιστα η Παλαιά Διαθήκη- δικαιώνει πλήρως τον Άρη Πουλιανό και άλλους ανθρωπολόγους που μιλούν για Αρχανθρώπους πάνω στη γη!...

Ο αδελφοκτόνος Κάϊν την ώρα της δολοφονίας του αδελφού του Άβελ.

ΕΡΩΤΗΣΗ:

Κύριε Σακκέτο, είμαι μια από τις αναγνώστριές σας και έχω όλα τα βιβλία σας (…).

Σε μια συζήτηση που είχα με τις φίλες μου στην Κρήτη, όπου είχα πάει για διακοπές το Πάσχα, μου είπαν πως είχατε γράψει σε άρθρο σας ότι τον καιρό του Αδάμ και της Εύας υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι εκτός της Εδέμ. Αν είναι αλήθεια, πώς το αποδεικνύετε; Θα χαρώ πολύ αν μού απαντήσετε.

Με τιμή
Ε. Χριστοπούλου,φοιτήτρια.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Αξιότιμη κυρία Χριστοπούλου,

Επειδή τα τελευταία χρόνια η Βίβλος «βάλλεται πανταχόθεν» ως μη ιστορικό και επιστημονικό βιβλίο, είναι μια ευκαιρία να αποδείξουμε γιατί πολλοί χρησιμοποιούν την Αγία Γραφή κατά το δοκούν και άλλοι αναλόγως των σκοπιμοτήτων που τους εξυπηρετεί η Γραφή.
Ένα από τα παραδείγματα, που χρησιμοποιούν είναι η ηλικία των Πρωτοπλάστων, που ορισμένοι χρησιμοποιούν τους υπολογισμούς, που κάνουν διάφοροι μελετητές της Βίβλου (περίπου 6000 χρόνια), ενώ η Επιστήμη της Ανθρωπολογίας και της Παλαιοντολογίας προσθέτει πολλές χιλιάδες χρόνια περισσότερα στον πρώτο άνθρωπο της γης!
Κι όμως!... Η Βίβλος έχει δίκιο!... Και έχει δίκιο διότι ή ίδια επιβεβαιώνει την ύπαρξη ανθρώπων εκτός Εδέμ και μάλιστα γιγάντων και τιτάνων πολλούς αιώνες πριν την εμφάνιση ανθρωπίνων υπάρξεων στην Μεσοποταμία.
Θα ξεκινήσουμε, λοιπόν, το σημερινό μας άρθρο με ένα δημοσίευμα που είδε το φως της δημοσιότητας στην εφημερίδα «Χώρα της Κυριακής» (9 Οκτωβρίου 2005) με τίτλο: «Η Παλαιά Διαθήκη βάλλεται από καθολικούς επισκόπους»:

«Ποιος θα το περίμενε ότι η κεφαλή της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας στη Βρετανία θα αμφισβητούσε την Αγία Γραφή! Και όμως, επίσκοποι της Αγγλίας, της Ουαλίας και της Σκωτίας προειδοποιούν τα πέντε εκατομμύρια πιστούς τους και όσους άλλους ασχολούνται με τις Γραφές ότι δεν θα πρέπει να περιμένουν «απόλυτη ακρίβεια» από τη Βίβλο και από εδάφια όπως το παρακάτω που αναφέρεται στη δημιουργία της Εύας. «Και τότε ο Κύριος έριξε τον άνθρωπο σε βαθύ ύπνο και ενώ εκείνος κοιμόταν, αφαίρεσε ένα πλευρό του και του έκλεισε εκείνο το κενό με σάρκα. Και από το πλευρό που του πήρε δημιούργησε τη γυνή και την πήγε σε εκείνον». (Γένεσις Β΄, 21-22).
«Δεν πρέπει να περιμένουμε να βρούμε στις Γραφές πλήρη επιστημονική ή ιστορική ακρίβεια», αναφέρουν στο «Δώρο της Γραφής».
Το παραπάνω ντοκουμέντο είναι επίκαιρο, καθώς έρχεται στην επιφάνεια την ώρα που ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες παρατηρείται αύξηση της επιρροής της θρησκευτικής Δεξιάς. Οι παραπάνω ζητούν να διδάσκεται στα σχολεία η ακριβής ερμηνεία της ιστορίας της δημιουργίας όπως ειπώθηκε στη Γένεση μαζί με τη θεωρία της εξέλιξης του Δαρβίνου.
Ωστόσο, τα πρώτα έντεκα κεφάλαια της Γενέσεως, στα οποία αναφέρονται δύο διαφορετικές και αντικρουόμενες εκδοχές της δημιουργίας, συγκαταλέγονται ανάμεσα σε εκείνα που οι Βρετανοί καθολικοί επίσκοποι επιμένουν ότι δεν μπορούν να θεωρηθούν «ιστορικά». Το πολύ, λένε, να περιέχουν «ίχνη ιστορίας»…»

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ…

Μου κάνει εξαιρετική εντύπωση το γεγονός, ότι η επιστημονική άγνοια ορισμένων θεολόγων πάει να γίνει κανόνας μέσα στον εκκλησιαστικό χώρο. Κι όλα αυτά επειδή ορισμένοι «θεολόγοι», αγνοούν ή δεν έχουν επαρκή γνώση των βιβλικών κειμένων.
Πάντα ταύτα υπό την έννοια, ότι ακόμη και οι πρωτοετείς φοιτητές των θεολογικών σχολών τουλάχιστον γνωρίζουν ότι σε πολλά σημεία η Βίβλος, πέραν των θεολογικών στοιχείων, περιέχει ιστορικά, επιστημονικά, αλλά και συμβολικά θέματα με προφητικές ή μελλοντολογικές παραστάσεις, που χρήζουν ερμηνείας ή αναλύσεως από πολλούς επαΐοντες και ειδικούς.
Στην προκειμένη περίπτωση του Αδάμ, που ο Θεός τον ύπνωσε και του αφαίρεσε σάρκα απ’ το πλευρό του για να δημιουργήσει την Εύα, η λεγομένη «Δευτέρα Πλάσις» του ανθρώπου, ασφαλώς και είναι μία ενέργεια που ο Θεός, δια του τρόπου Του, ενδεχομένως να δεικνύει τα απώτερο μέλλον του ανθρώπου με όλες τις επιστημονικές ανακαλύψεις του.
Για να καταλάβει περισσότερο ο αναγνώστης τι εννοούμε, θα αναφέρουμε ένα χαρακτηριστικό γεγονός:
Την 14ην Φεβρουαρίου 2002, ο γράφων είχε λάβει την τιμητική πρόσκληση από τον γνωστόν Εκδότη της Βεροίας κ Στέφανον Βαφείδην να παρουσιάσουμε το βιβλίο μας «Ιησούς Χριστός: Ελληνισμός-Χριστιανισμός», παρουσία πολλών εκλεκτών τοπικών παραγόντων, όπως της Ιεράς Μητροπόλεως Βεροίας, δημάρχων, αντιδημάρχων κλπ.
Κάποια στιγμή, δείχνοντας την εικόνα της «Δευτέρας Πλάσεως», που δημοσιεύουμε στο προηγούμενο άρθρο: «Η «Δευτερα Πλάσις» της Δημιουργίας και η … «κλωνοποίησις της Εύας», ο κοσμαγάπητος Πρωτοπρεσβύτερος π. Γεώργιος Μεταλληνός, Ομότιμος Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, μεταξύ σοβαρού και αστείου, ανέφερε ότι η εικόνα αυτή δεικνύει την κλωνοποίηση του ανθρώπου! Η χαρακτηριστική αυτή σκηνή δεν μπορεί να διαψευστεί διότι υπάρχει το σχετικό βίντεο.

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΔΕΜ

Βεβαίως, για όλα αυτά, δίνουμε τις απαντήσεις μας σε δύο ογκωδέστατες εργασίες μας υπό των τίτλων: α) «Οι ιστορικές αποδείξεις της Αγίας Γραφής» και β) «Οι επιστημονικές αποδείξεις της Αγίας Γραφής», που όταν ολοκληρωθούν θα τεθούν υπ’ όψιν των καλοπροαίρετων αναγνωστών και επισκεπτών της ιστοσελίδας μας.
Ωστόσο, για να αποδείξουμε την ιστορική αλήθεια της Βίβλου, θα έλθουμε τώρα σε ένα συγκλονιστικό εδάφιο της Αγίας Γραφής, που είναι ν’ απορεί κανείς πώς ορισμένοι θεολόγοι το είχαν αποσιωπήσει, ενώ από μόνο του το κείμενο αυτό αποκαλύπτει την μεγάλη αλήθεια, που θέλει να λέει ότι η Ιστορία και η Επιστήμη επαληθεύουν την Βίβλο!
Είναι η στιγμή κατά την οποίαν ο Κάϊν έχει σκοτώσει τον Άβελ και ο Θεός ελέγχει τον αδελφοκτόνο Κάϊν. Ας παρακολουθήσουμε με ιδιαίτερη προσοχή τον σχετικό διάλογο:
«Ο Κύριος ρώτησε τον Κάιν: «Πού είναι ο αδερφός σου ο Άβελ;» Εκείνος απάντησε: «Δεν ξέρω. Μήπως φύλακας του αδερφού μου είμαι εγώ;» Είπε τότε ο Κύριος: «Τι πήγες κι έκανες; Άκου! Το αίμα του αδερφού σου μου φωνάζει γοερά από τη γη! Από 'δω και πέρα θα σε καταριέται η ίδια η γη, που άνοιξε για να δεχτεί το αίμα του αδερφού σου, που εσύ τον σκότωσες. Όταν θα την καλλιεργείς, δεν θα σου δίνει πια τους καρπούς της. Φυγάς θα είσαι και περιπλανώμενος για πάντα πάνω στη γη».
Τότε ο Κάιν είπε στον Κύριο: «Βαριά είναι η τιμωρία μου! Δεν μπορώ να την αντέξω! Σήμερα με διώχνεις από τη χώρα, και πρέπει να χαθώ από μπροστά σου και να γίνω φυγάς, περιπλανώμενος στη γη. Όποιος με βρει θα με σκοτώσει». Κι ο Κύριος του αποκρίθηκε: «Δε θα συμβεί αυτό, γιατί οποιοσδήποτε σκοτώσει τον Κάιν, θα αντιμετωπίσει επταπλάσια εκδίκηση». Κι έβαλε σημάδι στον Κάιν, ώστε όποιος θα τον συναντούσε να μην τον σκοτώσει. Έτσι ο Κάιν έφυγε από τον τόπο όπου του είχε μιλήσει ο Κύριος και πήγε να ζήσει στη χώρα Νωδ, ανατολικά της Εδέμ» (Γεν. 4, 9-16)
Όπως πρόσεξε ο καλοπροαίρετος αναγνώστης, υπογραμμίσαμε από μόνοι μας όχι μία, αλλά τρεις φορές το κείμενο όπου γίνεται έμμεση, αλλά σαφέστατη αναφορά, ότι έξω απ’ την Εδέμ κυκλοφορούσαν άνθρωποι, σύγχρονοι του Κάϊν, αφού ο ίδιος ο Θεός έβαλε σημάδι στον Κάϊν για να μην τον σκοτώσουν οι άνθρωποι !
Και μη μου πει κανείς, ότι η Αγία Γραφή ενδεχομένως να αναφέρεται σε κάποιο περιφερόμενο ζώο και όχι άνθρωπο διότι τότε θα χρησιμοποιούσε ουδέτερο και όχι αρσενικό γένος! Η Γένεσις αναφέρεται στον όρο «όποιος», δεικνύοντας άνθρωπο και όχι στον όρο «όποιο», που αναφέρεται σε κάποιο ζώο ή αντικείμενο. (Εξυπακούεται ότι ο Θεός δεν θα εννοούσε ως δολοφόνους του Κάϊν τον Αδάμ και την Εύα).

ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΟΛΗ!..

ΑΛΛΑ το θέμα δεν σταματάει εκεί… Το ότι υπήρχαν σύγχρονοι άνθρωποι του Κάϊν, πολύ πριν συνευρεθούν ο Αδάμ με την Εύα και αποκτήσουν και άλλα τέκνα, αποδεικνύεται σαφέστατα από την αμέσως επόμενη παράγραφο της Γενέσεως όπου διαβάζουμε, ότι ο Κάϊν όχι μόνον βρήκε γυναίκα εκτός Παραδείσου, για να κάνει οικογένεια, αλλά και ανθρώπους πολλούς για να κτίσει ολόκληρη πόλη!
Ας διαβάσουμε το σχετικό απόσπασμα της Γραφής:
«Ο Κάιν συνευρέθηκε με τη γυναίκα του κι εκείνη έμεινε έγκυος και γέννησε τον Ενώχ. Έπειτα έχτισε μια πόλη και την ονόμασε με το όνομα του γιου του, Ενώχ. Από τον Ενώχ γεννήθηκε ο Ιράδ και ο Ιράδ απέκτησε το Μεχουϊαήλ ο Μεχουϊαήλ απέκτησε το Μαθουσάλα κι ο Μαθουσάλα απέκτησε το Λάμεχ.
Ο Λάμεχ πήρε δύο γυναίκες. Το όνομα της μιας ήταν Αδά και της άλλης Σιλλά. Η Αδά γέννησε τον Ιαβάλ. Αυτός έγινε ο γενάρχης των σκηνιτών και των κτηνοτρόφων. Το όνομα του αδερφού του ήταν Ιουβάλ. Αυτός έγινε γενάρχης εκείνων που παίζουν κιθάρα και αυλό. Η Σιλλά γέννησε κι αυτή τον Τουβάλ-Κάιν, το γενάρχη εκείνων που επεξεργάζονται το χαλκό και το σίδερο. Αδερφή του Τουβάλ-Κάιν ήταν ή Νααμά. Τότε είπε ο Λάμεχ στις γυναίκες του, την Αδά και τη Σιλλά:
«Ακούστε με, γυναίκες του Λάμεχ, στα λόγια μου δώστε προσοχή: Άνθρωπο σκότωσα γιατί με πλήγωσε, έναν νέο γιατί με χτύπησε. Αν στην περίπτωση του Κάιν προβλεπόταν επταπλάσια εκδίκηση, στην περίπτωση του Λάμεχ προβλέπεται εβδομήντα εφτά φορές μεγαλύτερη» (Γεν. 4, 17-24).

ΚΑΜΙΑ ΑΙΜΟΜΙΞΙΑ!..

Αντιλαμβάνομαι κανείς την έκπληξη του αναγνώστη με τις συγκλονιστικές αποκαλύψεις που κάνουμε σήμερα, αλλά το θέμα μας δεν σταματάει εκεί. Προχωράει και παραπέρα, αφού αποδεικνύεται ότι ο Αδάμ και η Εύα συνευρίσκονται και αποκτούν τον Σηθ, για να πολλαπλασιασθεί το γένος των ανθρώπων, μετά τα γεγονότα, που περιγράψαμε προηγουμένως! Και ιδού το κείμενο:

«Ο Αδάμ συνευρέθηκε πάλι με τη γυναίκα του κι εκείνη γέννησε γιο. «Ο Θεός μού έδωσε άλλον απόγονο», είπε, «αντί για τον Άβελ, που τον σκότωσε ο Κάιν». Και τον ονόμασε Σηθ. Ο Σηθ απέκτησε κι εκείνος γιο και τον ονόμασε Ενώς. Τότε ήταν που οι άνθρωποι άρχισαν να προσεύχονται στο Θεό ονομάζοντάς τον «Κύριο». (Γεν. 4, 25-26).

Τι αποδεικνύεται εδώ, αγαπητέ αναγνώστη ή αγαπητή αναγνώστρια; Χρειάζεται πολύ σκέψη ή αρκετή «φαιά ουσία» για να καταλάβει κανείς, ότι ουδεμία αιμομιξία υπήρξε μεταξύ των τέκνων του Αδάμ και της Εύας για να πολλαπλασιαστεί το γένος των ανθρώπων, που με τόση άγνοια ή χαιρεκακία ομιλούν οι εχθροί της Παλαιάς Διαθήκης;
Μήπως ήρθε η ώρα, λοιπόν, να ξαναδιαβάσουμε τα εδάφια της Αγίας Γραφής, που διάφοροι ανθρωπολόγοι, παλαιοντολόγοι, αρχαιολόγοι, ιστορικοί ή άλλοι καταξιωμένοι επιστήμονες και ερευνητές επιβεβαιώνουν με τα ευρήματά τους; Ακόμη περισσότερο όταν η ίδια η Βίβλος επιβεβαιώνει το γεγονός, ότι την εποχή εκείνη όχι μόνον υπήρχαν και άλλοι άνθρωποι, που εμφανίσθηκαν σε διάφορα σημεία της γης, αλλά και γίγαντες, όπως δηλώνει με κατηγορηματική έμφαση η ίδια η Αγία Γραφή; (Γεν. 6, 4 13, 33 Δευτ. 2, 11 2, 20 κλπ) και αποδεικνύουμε εμείς μέσα στο τελευταίο μας βιβλίο: "Αγία Γραφή και Εξωγήινα Όντα: Η Αλήθεια και τα Παραμύθια"!
Κι όταν διαβάζουμε την ίδια την Αγία Γραφή, που αποδεικνύει όλα όσα υποστηρίζει ο μεγάλος Έλληνας Ανθρωπολόγος κ Άρης Πουλιανός, αλλά και πολλοί άλλοι επιστήμονες, τι χρείαν έτι έχομεν μαρτύρων;
Η Αγία Γραφή μήπως δικαιώνεται, λοιπόν;